Let me entertain you

NU är jag hemma =)
Hade inga planer alls när jag vaknade imorse men precis när jag hade ätit klart frukost så ringde pappa och frågade om jag vill med till ikea, och klart jag ville det! Så slänge på mig kläderna och sen var det bara att åka. HIttade massor av småsaaker :)Asnice! Åt på thairesturange också, deet var super gott =)
Nu är jag hemma igen iallfall och har inte pluggat något alls på mitt naturkunskaaps prov jag har på tisdag. brajag är!




1: Jag och JOhanna åt asgodmat igår kommer inte ihåg vad resturangen hette men det är den osm ligger raktöver gatan från åhlens, med röda markiser (stavning?)
2: Jag är så snygg ibland!


Nu blir det myshär hemma med lite godis!
imororn ska jag till tandläkare YEY ;D

PUssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0