Remember the face of the girl who made you her own and how you left her alone

Dåligt väder det är! Blött och kallt. Inte alls sugen på att gå ut och åka till skolan. Men det kommer jag säkert inte vilja göra imorgon heller så då åker jag idag. Får 2 timmars extra sovmorgon då, börjar halv 1!
Pratade precis med Pappa i telefonen, han sa att ifall jag flyttade hem skulle jag kunna få pengarna till annat istället. För det är ju dyrare iår. Det suktade jätte mycket men jag kommer dö om jag flyttar hem. Jag tror inte jag skulle klara det. Jag blir så lätt rastlös och då blir jag alltid deprimerad. Vad skulle då hända om jag flyttade hem? Skulle behöva en psykolog. Nej men nästan.
Men jag vill egetligen inte bo på vacksta heller. Det är inte roligt längre.
Stort problem.
Iallfall så sitter jag nu hemma hos mamma och myser lite. Ska snart hoppa in i duschen tror jag och sen packa.
Blir nog inte någon speciellt händelserik dag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0