We can all get fucked up tonight

Hejhej!
Idag har jag haft en mys söndag =)
Vaknade kl halv 11 tyckte det var en bra tid att gå upp men väl uppe märkte jag ju att klockan egentligen var halv 10!? Kunde sovit en timme till!
Iallfall så låg jag i soffan ett tag och sen åkte jag in till stan med Syster. Jag skulle köpa hörlurar FÖR MINA GICK JU SÖNDER IGÅR! Lackar. OM det är något jag inte klara mig utan så är det min kärast ipod. Kaninte sova utan han<3 hah
Fast egentligen så skulle det ju vara mysigare men annat sällskap men har jag någon att mysa med?!? Nee det har jag inte... ;D
Iallfall så hittar jag ett par, skullcandy, paulfrank så har en apa på dom :)
Jätte fina. rosa och röda. Kanske orkar ta någon bild någon gång. Kanske inte så viktigt men brukar jag skriva om något viktigt haha neeeeej.
Imorron börjar min praktik YEY :D
aja nu ska jag mata mina fiskar
PUSS


Världens bästa syster =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0