You don't even like me

Ännu en dag då man är helt slut när man kommer hem, men det är rätt skönt att vara trött för då sover man mycket härligare. Dessvärre är det och vara trött och gå upp. Fast jag brukar oftast inte ha så jätte svårt för det.
Iallfall har jag haft ännu en bra dag på cubus =) Åh har hittat en klänning jag vill ha där ifrån och MASSOR av yummy underkläder som jag måste inhandla snarast! Tihi Loveunderkläder! Love alla kläder för den delen.
Jag skulle vilja vara rik fatta va snygga kläder man skulle kunna köpa och slippa känna sig så sunkig.
Aja nog om kläder och pengar blir bara deppig, jag jobbar ju gratis i två veckor! Det är ju typ det praktik är.
Iallfall så ska jag till Flen/hälleforstnäs på fredag och det blir NICE!

Nu blir det snart tedax och mysa lite kanske ska kolla trueblood som jag ääälskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0