Fear will make me bleed. Fear will make all the colours go away. Fear will make my world grey. Fear will make my world boring

Ska snart åka till skolan igen, ska bli rätt skönt faktiskt. Vill bara få lite ordning i mitt rum ser för jäävligt ut. Ska fråga pappa om vi kan åka till Ikea på söndag har 500 spänn kvar där sen vi flyttade. Alla vi fick 2000 tror jag eller något sånt. Men jag har iallfall 500 kvar. =)

Just nu är jag skit trött sover skit dåligt för jag vaknar typ en gång i timmen av mina fucking hor hostar! Ursäkta språket men det är precis vad det är.. Det är jobbigt, jag vill inte vara sjuk. iochför sig är det rätt bra för då kan jag inte vara med på idrottsdagen på onsdag men det är fortfarande jobbigt.
Nej nu måste jag gå ses kanske när jag kommer till skolan eller något.

Pussokram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0