Forever young

Jaa vad ska man säga om igår då? Rätt misslyckad kväll vart det. Fick lite pengar av min jättesötaunderbara syrra så att jag kunde följa med de andra ut. Snällt va=)?

Började på the bridge och sen skulle vi till grodan men där hade dom slutat släppa in folk pga massa strul och det var vääärsta kön utanför och efter som klockan redan var halv 1 då så drog vi till donken och sen hem.
Men jag och Lillan hade iallafall kul på tåget hem. Får se om hon lägger upp bilder på det som jag kan sno ;)
Nu ska jag snart börja göra iordning mig iallafall. Ska åka till vacksta ikväll.
Lite bilder kanske?



Bild 1: Syrran och Erika
Bild 2: Erika

Vi alla höll på att fixa oss för en riktigt partykväll =)
Hah Syrran fick verkligen en parrtykväll ;)
Nej nu ska jag packa
Pusspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0