Han gillar när du ser på honom

Mijaou och klös på er allihoppa!
Idag är det då fredag, eller okej det är faktiskt lördag om 10 minuter! Sköönt.
Jag vet inte vad jag vill just nu, jag vill inte ha helg för det är tråkigt att vara hemma men jag vill inte ha skola för det är jobbigt. Men att vara på skolan med alla människor utan att gå på lektionerna. Det hade varit nice!

Iallfall så har jag varit och tittat på hockey ikväll. Tullinge mot hmm nått konstigt namn!?!
Det var kul faktistm, nice sällskap!
Nej nu blir det lite Gossipgirl tror jag sen ska jag krypa ner i min sköna säng.
Tänk ifall DU hade delat sängen med mig! Men jag kanske inte ens existerar i din värl:O ;D

Hah Godnatt påer!

Jag säger ju att min katt är knäpp, det kanju inte vara så skönt att ligga sådär?
Ser ut som om jag har en pälshalsduk ;)


Kommentarer
Postat av: b & v

NY RETUSCHERINGS-MISS AV STORBLOGGARE!!!



Ännu en storbloggare har hakat på trenden att retuschera sina bilder dåligt, men denna gång är det INTE Kissie som har failat.



Men som alltid blir de avslöjade! Men vem kan det vara denna gång? Dessie? Kenza? Paow?

Ja kika in själva i bloggen så får ni svaret!

http://apieceofsisters.se

2009-09-26 @ 15:40:12
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0