I dont need you

Jaag vill ha mat :(! Jag är hungrig!
Men nej Martina du får inte mat än för du måste vänta på din syster som slutar om en timme och kommer hem om två! Det är synd om mig.
Jag har bara ätit frukost, kladdkakssmet och en bit kladdkaka.
Valet stod mellan att äta mer smet och skita i att ställa in den i ungnen, eller att göra en jävlans smarrig kladdkaka som skulle vara sådär mysigt jätte kladdig i mitten, lyckades jag? Nej! Ångrar jag att jag ställde in den i ugnen? Ja!

Idag blir det mys på hög nivå önskar bara att det var med någon annan en mamma som jag kollade på film med!! Taskig jag är! Jag är glad att mamma är hemma och lagar mat och hyrt film och köpt godis, min mamma är snällast!

Så det blir mys med filmen män som hatar kvinnor, den är braa bra bra bra!
Vad händer imorron då? Nada!
Jag vill inte ha hosta, jag vill inte vara fattig!
Jag vill gå ut med Lillan o sandra och co o dansa ihjäl mig.
Nej nu sitter jag här istället..........

ha så kul ikväll alla Partyanimals!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0