I gotta feeling that tonights gonna be a good night

Jag tror faktist att den låten (min rubrik) finns på allas huvuden just nu. Alla lägger upp den på sina bloggar eller skriver om den på facebook.
Inte för att det gör någonting. Den är bra!
Igår var det en niceig kväll, vi hamnade på 360 där varken Lollo, Sandra, Mickan eller jag hade varit. Det var väl helt okej, väldigt bra lokal men musiken kunde ha varit bättre. Rave och schlager? Inte riktigt det jag lyssnar på men vi dansade hela natten ändå! Var några kändisar där också :O haha Marie picasso och Sibel. Sibel är så snygg!
Iallfall slutade natten med att jag och Sandra var uppe till 5 för att se på Eva och Adam och äta popcorn hemma hos Louise medan de andra slocknade direkt.

Och idag har varit en riktigt dagen efter dag. Vi har bara legat i soffan och ätit massa skit. Oootroligt skönt!
Nu sitter jag hemma och dricker tea, min hosta tar död på mig, supertrött är jag också!

Lite bilder under kvällen ska ni få, har bara två hoppas jag får några fler, Lollo och Mickan som har dom.




Vi hörs kanske senare ikväll eller imorron
Pusspåer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0