I never needed you to pointin' out my wrongs

Det var mysigt att vara hos Louise =) Känns hur bra som helst att träffa henne igen!
Åkte inte till internatet idag, börjar ändå halv 1 så kan åka buss imorrn istället, snacka lite skitmed Louise påvägen.
Sitter nu och torkar mitt nagellack, Lila med vita blommor på. Syrran har köpt små fina klistermärken, blev hur snyggt som helst.

HAH fin bild, eller inte. Och jag vet att jag har gjort utan för men det går bort av sig själv!
Fint eller hur? Har inte gjort på varje nagel utan på lite olika, det är snyggast.
Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik, lite av Kate voegele, hon är mysig!
Imorron har jag vävning, ohno! booring. Vem fan har vävning som lektion??!?
Aja vi hörs väl imorron då bli det plugg..
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0