Jag hatar hosta

Vafan ska hosta vara bra för?
Det är inte okej att vakna 72 gånger om nätterna för att man får en jäävla hostattak! Det är inte okej att då vara helt död under hela dagen så att man sover bort den.
Jag och Hanna tänkte sova en timme nu mitt på dan för vi slutade 12, hur många timmar tror du vi sov? 3 och en halv?!? Det var faktiskt skit skönt men känner att jag är mer kraslig och trött nu efter den stunden, och kommer jag kunna somna ikväll?
 Jag hatar hosta, det är äckligt!

Hur ska det gå för mig att redovisa imorgon om jag ska stå och hosta på alllt och alla!!



bilder från ettan när klassen var på Gotland =)
Oskar tar upp en ödla som var jätte äcklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0