Mijaou

Hej Sockertoppar!
Idag har varit en väääldigt bra dag ska ni veta förutom att jag åt massa godis till frukost som fick mig att bli illamående. Men ajg får väl skylla mig själv.
Började iallfall dagen med film och godis, såg 17again, den är bra lite töntig bara. Fast det kanske har med att göra att det är zac efron som är med och jag är inte så stortfan av highschoolmusical...
Men den är heltokej gillar verkligen Matthew perry som spelar chandler i vänner!

Sen iallfall så var jag tvungen att hoppa in i duschen för att sen åka till pappa.
MIn katt är knäpp också. När jag kom ut ur duschen så hade jag ensåndär turban på huvudet, ja ingen vacker syn haha men iallfall och så klart så skulle han upp och sitta högst upp på den och sitta och spana... Han älskar att sitta på axlar men nu skulle han sitta uppe på mitt huvud.. Om jag inte hade skömts över mig själv i turban... så hade jag tagit ett kort.
Iallfall väl hos pappa så åt vi tacos och sen 2 olika sortes kladdkaka, blåbärspaj OCh rabarber paj. Jag älskar rabarberpaj! yummyyummy!
Sen spelade vi brainstorm det är superkul. Mitt lag vann. Jag var med Åsa Johanna och Johanna =)
Nu är jag hemma hos mamma igen, sitter och kollar på Music awarden som inte var för så länge sen. Älskar ladygaga fyfan va bra hon var när hon gjorde papparatzzi!
Nej nu kanske det blir lite gossipgirl sen sängen.
Imorron blir det shopping och sen tillbaks till vacksta!

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0