Tihi

Hejpåer sötnosar =)
Sitter hemma hos Pappa nu, ja jag har åkt hela vägen hit idag.
Min Pappa fyller nämligen år så vi har haft lite gäster och ätit massor och haft det mysigt.
Har även varit jäätte duktig och gjort klart min historia läxa till imorron också, med hjälp av pappa. han är bäst heltenkelt!
Nu ska jag nog sova ska upp 6 imorron, kan ni fatta klockan fucking 6?!? Helt otroligt sjukt jävla tidigt. kan ni fatta varför jag bor på skolan när jag egentligen skulle kunna sova till 8 för att äta frukost i en halv timme och sen bara gå några meter till skolan. Herregud.!

iallfall så är jag på väldigt bra humör idag och hoppas jag är det imororn m ed, mycket bättre än jävla cp nerstämd osm jag kan vara ibland.

Händer det något kul i helgen då?
HAH OM det gör! Krogen och kräftskiva står på listan!
Så jag längtar dit =)
Nej nu ska jag nog krypa ner i mina sköna säng.

Puss och god natt!

2007!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0