Whatever

Jag hatar att skaffa praktik plats, jag vet inte vart jagg skulle vilja vara! åste görsöka komma på det till nästa vecka för det är då vi måste ha fixat det till! Jobbigtjobbigt.
Håller på att försöka få lite info om Bea Szenfeld för jag ska redovisa om henne så småning om i Projekt och företagande. Det jobbiga är att hennes hemsida är under reparation. Så jag håller på att letarunt överallt. Men det går famåt iallfall, som tur är!

Borde skissa på kollektion men jag har inge inspiration just nu, borde sätta mig ner och kolla runt i en massa tidningar för att kunna komma igång men jag har inga tidningar så jag får vänta tills jag kommer hem!
iallafall så ska det bli jäävligt kul att börja på den snart =) tror vår modevisning kommer bli hurbra som helst!
Nu ska jag surfa vidare.
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0