You with the sad eyes

Vet ni hur chill dag jag har haft idag? Ingen lektion alls.
Började ju halv 1 men jag och maria vill åka in till sundbyberg för att kolla tygaffären för vi måste ju börja på projektarbetet. Och såklart fick vi åka dit =)! Så har bara varit inne istan idag!
Hittade INGENTING, fyfan. Och den affären har jag alltid tyckt varit bra men icke icke. Fanns inte ett ända stretch spetstyg!! så nu måste jag hitta en annan affär som har det. Jobbigtläge..

Min hosta tar död på mig, det är hur jobbigt som helst att vakna mitt i natten av att man får ett hosanfall och måste springa till toan för att dricka vatten innan man kvävs. Eller få ett såntdär anfall när man sitter på tåget utan att ha vatten inärheten usch fy och blä. Varför har man hosta?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0