00.50

Nu ska jag alldelesstrax gå och sova. Ska upp tidigt imorgon, kl halv 7 för det är då pappa åker till jobbet och då får jag skjuts till mamma. Tro inte att jag är för lat för att åka bussen utan jag har så mycket grejer (hela kollektionen) så jag skulle inte kunna bära allt. Höhö :)
Imorgon blir det stan med Mikan och Louise. Vi ska glassa i solen (DET SKA BLI SOL!) dricka kaffe och snacka skit, kedjeröka ska vi också göra! Låter som en härligdag!
Nu håller vi bara tummarna för vädret!!

Idag har jag nött Trueblood och har sett klart hela säsong 2, fantastiskt bra, lite udda och mysko med massa orgies?! men bra ändå! Rekomendrerar verkligen! Nu väntar jag spänt på säsong 3!
Nej nu ska jag sova, och drömma om vampyrer!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0