Crazy

NU sitter jag här efter att ha ätit en väldigt god middag :) Syster har kommit hem nu också, YEY :)
Skitbrun.  NU är hon jätte stressad! Hon ska ju såklart ut och festa och träffa alla vännerna.
Jag ska också parta idag så klart (även fast jag är super förkyld) men jag vet inte vart vi ska osv. Men något skare bli.

Jag har ju inte skrivit något om studentskivan men det var skitkul förutom att vakterna sögpung. Många som inte kom in och dom var typ nyktra (nej jag skojjar inte) och en vän hamna i fyllecell och visst han var full men inte SÅ full.

jaja nu skriker syrran på mig och vill ha en massa hjälp, hon har ju dilemmat att hon inte vet vad man ska ha på sig här i sverige!
Vi hörs

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0