Fullt upp

Nu är kollektionen äntligen över, och det gick så bra! Har inga bilder än men det kommer :)
I lördags blev det utgång efter modevisningen och att sova 7 timmar på två nätter är inte att rekomendera inte heller att äta en tallrik fil och en kyckling klubba på en dag när man ska ut. Men det slutade iallfall med en superrolig kväll :)

Nu sitter jag på mitt golv i rummet på skolan, har min säng inne hos maria och orkar inte flytta den.
Vi har precis kollat hur vi ska klä oss på våran studentskiva på onsdag!!!!!!! kommer bli G A L E T.
Hehe det är bara att titta in på fabriken, öppet för allmänheten så blir det som sagt galet.

temat är "Så här trodde du aldrig att du skulle få se mig"
Ganska svårt och alla kommer typ vara en och samma. Hur jag ska se ut får ni se då..
Kommer vara galet snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0