lattelattelattelattelattelattelatte

Mamma gjorde precis latte till oss, yummy! detär gottgottgott. Snart blir det mat sen blir det chirreodirre (Louiseuttryck) med film, sen blir det frukotsallad och smoothie.
Jag gillar att äta men är också en sån person som skulle kunna hoppa över vanlig mat för att äta något gott. Det är ju inge bra, men det är gott med godis :)

Vet inte riktigt vad jag ville komma med det här inläggen, men vad brukar jag vilja komma med med mina inlägg? Precis, nada! Så skylldigsjälv om du är här och dräller. Mitt liv är inte så roligt så du behöver inte läsa. höhö. Egentligen skulle jag vilja ha en blogg med bara bilder, med tar ju inte så mycket bilder. Och när jag väl tar en bild är det ju oftast på mig och hur kul skulle den bloggen bli då?

Idag har jag varit hemma, är hemma och kommer förbli hemma. Imorgon blir det fullt upp. Tror jag.
Tandläkaren, söka ett jobb och troligtvis utgång med Mickan på typ nype skulle jag tro.




Kommentarer
Postat av: Louisee :D

åh, bilden, när vi var i london :) hihi mys

2010-04-09 @ 16:53:59
URL: http://louisedennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0