Filmkväll

Nu har jag varit en duktig flicka och pluggat hela kvällen :)
Har precis lagt in en tvätt och nu väntar jag på att klockan ska bli halv 10, då blir det film kväll hos Maria.
Blir filmen jennifer's body. Undra om den är bra?
Snyggingen Megan fox är ju med så det blir kul att se.

Imorgon åker jag hem, blir bio på fredag med Pappa och Åsa, avatar. Nepp jag har inte sett den än! Blir ut på landet en stund på fredagen sen kanske utgång på Lördag!
Låter som en skapligt bra helg!

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-18 @ 21:40:33
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0