Fuzzy feelings

Godmorgon!
Galet rolig kväll igår tycker jag, kan ju sumera natten med massor av dans och trevliga människor.
Behövs inte sägas mer!

Ja så vad händer idag?
Blir att alldelesalldeles snart hoppa in i duschen sen blir det nog snabbt byta om sen dra till vretastugan eller vafan det heter och äta lite gott med Mamma, mormor och co. Sen snabt hem för att fixa ordning sig och begesig ut på stan igen.
Blir först Wokhouse, sen kanske magenta och lite senare grodan. Kommer bli en bra kväll. Fast jag fasar för att sätta på mig mina skor, är öm i fötterna sen igår. Men vafaan, whatthehell liksom? Köbah.

Nej nu har jag brottom brottom brottom!

Om vi inte syntes på stan igår kanske vi ses idag!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0