I remember a friend of mine. The one who always made me smile, even when we was apart.

Så var det söndag, igen. Och då blir det skola igen.........¨
Inte taggad, jag vill inte! Men det är ju bara 4 månader kvar nu!

Jag är rätt trött idag, mamma började dammsuga kl 11 och jag kom hem vid 5 så blev inte så mycket sömn.
Var somsagt ute igår med hehe busig. Det var jag och Mikaela som drog ut, först till woken och sen till grodan. Där vi träffade nästan alla Ph deltagere igen! Jag känner mig som en stalker har fan sätta alla snart. Men nu är ju läget så att jag är ingen stalker utan det bara är en tillfällighet. Lite coolt va? Eller? Njaaa.... Inte riktigt.

Snart blir det att packa och klä på sig för att åka till pluuuuggget. Måste plugga matte ikväll också.
Tihi om jag klarar Matten får jag en laptop av far min. Så jag tänkte bli en riktig lite pluggis så att jag verkligen klarar det. Sen så kanske jag får den i förskott också ;P Meen då måste jag lova att jag klarar det. Vill ju inte få IG två ggr. Men det känns som om jag kommer att klara det. Älskar Pappan min! Och Mammsen såklart!
Nej nu ska jag dricka lite vatten och lyssna på musik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0