I'll never be the same

Äntligen lov! Ska njuta riktigt mycket det här lovet (om jag inte får något jobb, jag vill, jag vill!) för snart får jag inte lov längre....
Sitter i soffan nu och äter lite chips, yummy.
Jag sa till mig själv i veckan att jag inte ska ut i helgen (har varit ute varje helg på senaste tiden) för att spara pengar till kryssningen nästa helg och hela lovet. Men tror ni inte att det ska bli en vääldigt intressant "fest" i morgon kväll... JO, och jag vill gå! Vill inte du Lillan? Men ska jag?






Kommentarer
Postat av: Lillan

Klaaart jag vill! :D

Haha att vi alltid ska hitta intressanta "fester" när vi bestämt oss för att ta de lite lugnt.. är inte typiskt! :D Ikväll kööör vi!<33

2010-02-27 @ 17:57:55
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0