Hysteria

UTTRÅKAD




Brukar du komma i tid: Inte till skolan men annars brukar jag alltid komma i tid!
Vad hade du i din mun senast: En penna jag satt och bet på
När mår du bra: När jag är med mina fina underbara vänner som jag har här hemma!
När blev du fotad senast: Nyår?
Hur känner du dig nu: Trött men ändå lite pirrig men vet inte för vad
Kan du laga mat: hah nee!
Vad pluggar du: Textil design
Vad tycker du om fötter: De måste vara frächa annars äckligt!
Är du smart: hah skulle jag inte påstå men ajg är inte dumheller
Vad har du på dig: leggings klänning tröja
Är du aktiv i skolan: ja
Vad saknar du: Käärleken!
När och varför grät du senast: Till filmen ajg såg i söndags, när Jude law dog och 100 andra ggr. underbar film den där åter till cold montains
Var det pinsamt att svara på det: Nee,
Hade du en bra kväll igår: Sådär, hade rätt tråkigt
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe med mjölk
Vad ska du göra i sommar: Förhoppningvis jobba men ajg skulle vilja åka utomlands också!
Är du nöjd med ditt liv: Inte missnöjd
Vad vill du jobba som: Stylist/makeupartist
Har du tråkigt just nu: ahh :/
Vad gör livet värt att leva: Nära o Kära
Vad i livet ångrar du: Finns en lista
Är du musikalisk: en gnutta
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nee jag vet inte,
Är du bortskämd: Inte alls
Är du trött: En aning!
Vad gör du imorgon: Syr för fullt hoppas jag på men tror inte det kommer hända. Ska ta lite foton också tänkte jag!

Din första
Operation: Aldrig opererat mig
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Karolin O =)
Första priset: Talang jakten i malmsjö
Första sporten du började på: Sportar inte:P
Första husdjuret:  Stampe, min kanin. fast jag hade en underlat innan det rutan fast hon var mammas men jag s att hon var min! Hon bet mig i tårna.
Första semestern utomlands: Thailand!!!!!!
Första konserten: det kommer jag inte ihåg
Första kärleken: Sebastian ;P

Favoriter:

Filmer: Moulin rogue tycker jag bra om!
Tvprogram: Kyle,gossipgirl, ontreehill, oc, sexntcity, 2ochenhalvmän, vänner, GREYSANATOMY. Tror det var alla =)
Musik: Många olika
Drink: Mjölk
Kroppsdel (på kille): Bröstkorg o armar!
Plagg: leggings och överrumpantrjöa
Skola: Vackstanäsgymnasiet

Just nu:

Äter du: Ingenting, men harno glite rester i tandställningen!
Dricker du: hmm vart tog mitt glas vägen?
Ska du: Titta på någon film eller något snart tror jag
Lyssnar du på: Muse
Väntar du : Åka utomlands till något farmtland
Tittar du på: Dataskärmen


Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller kyssar: Kyssar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: snygga armar
Busig eller lydig: En blandning ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0