I thought I'd be used to the cold by now

NU är jag hemma igen! Har haft en mysig kväll med familjen och nu har min Syrra åkt!! HOn åker ju imorogn men hon skulle till Erika idag och sova där. Så nu syns vi inte på 3 fucking månader.. Det är en lånnnnngg tid.
Fatta att när hon kommer hem så har jag bara en EN månad kvar i skolan sen studenten. Galet.

Jag har varit hos Marre också ikväll, sett hur hon har det i sin nya lägenhet. Det var mysigt, jätte trevligt att träffa henne igen. Vi är så dåliga på det nu så det var JÄTTEJÄTTE kul.
Har åkt runt i en bild också nu inatt typ. Vi åkte till huddingesjukhus för det hade hänt en grej och sen åkte jag hem osv.
Nu ska jag nog sova snart, fast jag är inte riktigt trött. men blir väl det snart.
Nu ska jag titta på ett avsnitt av någotprogram vet inte vad än.
Greys, Heroes eller Vampires diarys.

Pusssålänge


Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar dig redan ocksa! Puss

2010-01-27 @ 12:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0