Were is the love?

Nu är jag helt slut i hela kroppen. Har varit med på Bodypumpen och det var jobbigt. Träningsvärk imorgn? Yes sir! Men det var sköönt.. Det är awesome att vara helt slut i kroppen, det är en skön känsla. Men det här med att svettas är inte min grej. Uschi.
Snart blir det ner till kvällis för att äta lite sen ska jag ringa Pappa och fråga hur han mår och lite annat =)
Vad ska jag göra sen då? Joo jag och Maria ska ha Massage stund, åh längtar redan, så jävla skönt och känns behövligt..
Sen blir det dusch och sen blir det städa sen förhoppningsvis sova om jag inte är buwsig som vanligt och är uppe alldeles för länge så att man bara vill ta livet av sig på morgonen när klockan ringer, eller kasta telefon i väggen och gömma sig i täcket.

Nej nu till kvällsfikat!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0