You will have every kind of kisses in every kind of way in every possible place when we are together

Fredag idag och det känns ju bra!
Har varit hemma tidigt idag (utan att blogga, FY!) slutade kl 12 så det var superskönt. Har varit och ätit på vretarestaurangen med pappa och johanna (kan man kalla det resturange?) det var mysigt.
Johanna åker ju till Asien i 3 månader på söndag, galet! Jag kommer sakna henne, men tröstar mig med att jag får låna alla hennes kläder hon har här och jacka osv :) Tihiiih

Aja den här helgen kommer nog inte vara så händelse rik, imorgon har jag fått i uppdrag att damsuga lägenheten och sen så ska jag plugga.
Hehe söndag ser väl likadan ut nästan utan att jag ska damsuga.
jaja nästa helg blir det att stanna i skolan för at sy klart projektarbetet, annars kommer jag inte hinna!
Ska bli såjävla skönt att ha det avklarat och bara fokusera på kollektionen.

Aja nu ska jag titta på någon serie eller film eller något.
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0