As we go on we remember

Tänk er att skriva ner 3 års lycka på några sidor. Tänk er att ni ska säga hej då till en i er famij som ni har träffat 6 dagar i veckan i tre år och på det gått i sammaklass som. Nästan 24/7 i tre år
Jag tror inte ni förstår hur svårt det är att få ner de på några sidor. Jag har så mycket jag vill säga och tacka för.

Jag har precis skrivit klart i Marias bok (vi har böcker vi skriver våra minnen i och allt som man får läsa några dagar efter studenten) 5 sidor blev det. Det var svårt och jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva. Men det blir nog bra. Det är ju inte som om det är sista gången vi träffas!

Men det är ändå jobbigt.
Nu är det bara kanske 9 böcker kvar, och de är dom jag bor med, de jobbigaste. Sen är det säkert några till.
På torsdag, sista kvällen. Kommer bli en annorlunda dag.

Shit det är snart. Det är SNART! Studenten.
Det låter bra.

Jag ska ta studenten, jag tar studenten. Snart har jag tagit studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0