I'll never be the same

Från att inte ha något alls att göra dvs inge jobb så har jag nu ett företag som ska startas och ett annat stort projekt som ska göras. Kanske har jag tagit mig vatten över huvudet men jag måste ge det en chans. Det är stort, båda två och ingen chans jag villmissa!

Kanske berättar lite senare om det när jag vet mer :)
Ska på möte på torsdag om projektet så är jätte nervöööööös!

Annars så har vi idag börjar med affärsplaneringen för företaget, jag Louise och Lillan, det kommer bli grymt!
Är ju på sommarlovsentrepenörs projekt med Botkyrka kommun så har varit där hela dagen idag och arbetat, väldigt nice.
Nu har jag precis lagt upp studentbilder på fajsbook och ska nu börja fixa lite med min läxa jag har tills imorgon. Höh.

Aja pussogull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0