Jag var ett loppisfynd, hon ville ha nått, Och jag blev använd en gång mest på skämt

Sitter och lyssnar på Oskar Linnros nya album (Vilja bli) just nu och myser i soffan. DET ÄR BRA! och han är skitduktig :)

Har haft en superhelg men nu är jag tillbaks hemma igen, aptrött.
Hade första "mötet" om företags projektet idag och det var lite seg men ser lovande ut. Vi är taggade! 
nu ska jag snart hoppa in i duschen, mitt hår är såjävla ofräsch just nu hhöhö men det ändrar vi på snart.

Sitter och funderar på vad jag ska göra på midsommar (skrev först nyår men det är nog lite fel ;D) vill göra något riktigt roligt, kommer inte ens på vad jag gjorde förra.. ! Jag var hos hanna i eskilstuna! såvare ja. I år hoppas jag på en ännu bättre!

Jag vill inte gå och lägga mig tidigt jag vill busa! även fall jag är trött. Men får väl vänta till helgen!
aja PUSS

Brist på bilder för att jag inte har min kamera hos mamma :/ Inte bra men har iallfall letat upp nån random som jag lägger upp




Kommentarer
Postat av: Patrik

Oskar Linnros - 25! :D

2010-06-17 @ 13:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0