Säg mig att det finns något mer

Fyfan va tråkigt jag har! Hah, finns ingenting att göra. Varför kan man inte ha gång avstånd till någon man kan umgås o busa med?! Hur great hade inte det vart, typ i porten brevid eller i någon av husen över vägen.
Nej jag är fast här för att jag inte orkar ta bussen + att det är lite sent. Ska upp 7.
Sista dagen på företagskursen eller vad man ska kladda det. Sen får vi våra cash och det är bara att börja :D Höhö.
Imorgon blir det röjning och invigning i ateljen, kanske vinkväll för att fira att vi är så JÄVLA BRA! eller något sånt.

Det andra projektet jag ska börja på då, vad är det?
Jo det är så att jag ska hjälpa karolinska med ett projekt dom har med Uganda.
Så min uppgift är att designa och sy upp prototyper till healt workersarna (en slagt sjuksyster) som de ska kunna jobba i i Uganda. Alltså är det massor av olika saker man måste ta hänsyn till, tex Att det är varmt och ibland väldigt regnit,  de ska kunna röra sig smidigt i dom osv. Ska bli väldigt spännande :):)!

Nu blir det smallville!
Pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0