So damn good

Jag lever! Och jag mår hur bra som helt. Typ iallfall.
Har varit väldigt mycket drag och lite sömn senaste dagarna. Lyckats att sova runt 20 timmar på 4 dygn men nu idag har jag sovit i 15 timmar och bara legat på soffan :) Det behövdes verkligen!

HUr var studenten då? Galet bra! Alla vara glada jag var glad och kvällen blev helt klart suverään! Var ute i söndags också och det skulle ju bli "sitta på söder och dricka vin" men så blev det inte utan ja vad ska man säga, jag ville bara hem sen på slutet :)
Igår tog Sandra studenten!! :D:D så var på hennes mottagning, hennes föräldrar är så söta! Och sen slutskiva.
Helt okej faktiskt.

Imorgon blir det stan med Syrran för att shoppa lite :) Nu film!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0