Vart jag än kommer och går

Yes imorgon är dagen med stort D!
Sitter här på min stol i mitt alldeles för tomma rum på vacksta och försöker att inte nudda golvet för att det är precis skurat. Så nu gläänser det. :)
Hör kanske 4 olika låter just nu eftersom alla städar och alla har dragig städ musik på. Men det är så det ska vara!

Hade spex i dag också, det var tråkigt. Fanns några roliga saker med, men i hel helt var det inge speciellt. Det finns massor med godbitar som dom inte tog med. Dom var för snälla eller så fick det kanske inte ha med de delarna.
Fail på mig som inte ens var med!
Jaja nu är det bara några timmar kvar sen sover vi så sött här uppe vid 9. vi ska ju upp kl 4 :S
Tror att jag har allting underkontroll just nu och bara lite små saker som ska fixas, typ som att måla naglarna och raka benen :)

Lillans student i går var super nice.
LILLAN VAR SÅ FIN!
Var på mottagningen och sen blev det uttgång. ÄR lite trött och sliten idag men eh det är luungt!
Nej nu får fan golvet ha torkat snart!

Hörs sen eller på lördag :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0