You'r one in a million

Nu har jag precis städat klart mitt rum:) Ser lite bättre ut nu och man kommer fram till garderoben och fönstret utan att vada runt i massa kläder och skräp!
Har haft en väldigt mysig dag i stan idag med Hanna och Elin som kom in efter en stund.
Jag och Hanna åt jätte god lunch på fridays, vi slank in på ett bananskal för egentligen var det en timmes väntetid men dom hade tydligen ett bord som vi fick ta :) FLYT.

Efter lunchen träffade vi Elin och såklart blev det lite shopping, köpte en kavaj och en väska hehe.
Vi hann med en mysig fika i solen också!

Men imorgon tro det eller ej men jag ska in till stan!! Hah med Lollo och Lillan. Ska köpa lite grejer så vi kan börja göra våra halsband :)

Nej nu ska jag se de två första avsnitten av trueblood säsong 3 WIII!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0