GODMORGON

Jag är uppe med tuppen även fall jag har sovmorgon till kl 10.
var redan uppe kl halv 8. Det var jobbigt ska jag säga, sov ju bara 3 timmar natten innan.

Jag har haft en fullspäckad helg med inte en ända gnutta plugg, vilket är VÄLDIGT dåligt för jag har MASSOR att göra.
Men Att festa är mycket roligare.
I fredags åkte jag och Mickan in till Woken för att träffa Jesper och co. Mysigt, den blev det vidare till Nype och efter det Grodan. Det var en helt okej utgång, inte så mycket folk på Grodan, kom dit vid 2? och det var nästan tomt vid halv 4 kändes det som.

Lördagen kväll spenderade vi (Alla 5 brudarna) från början hos mig med lite kortspel och förande. Efter det Födelsefest hos Maria och där ifrån åkte bla Jag Louise och Mickan taxi in till stan, var en stund på någon krog i gammlastan och sen vidare till Grodan igen. Mycket folk och vi dansade fötterna av oss ändra till kl 5 då vi drog till Donken. En jävla killjävel som jag hatar snodde vår cola som vi köpte. Hatar killar, har de inge vett i huvudet ;)?

Iallfall så var Lördagen en super bra dag! Förutom att jag gick och la mig halv 8 och sen av någon jävligt konstig anledning vaknade kl halv 11 och inte kunde somna om.....

Iallafall så ska vi Fira Lillan nästa helg så då blir det bästaste utgången!
Nu ska jag åter gå till mitt pluggande.

Pussogull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0