Dancing in the desert blowing up the sunshine

Nuuuu har jag inskaffat mig en batteriladdare så alldelessnart kommer det upp bilder igen :) massor förhoppningsvis!

Imorgon är det löning och dålig som jag är så ska jag shoppa :D! För jag är ledig varje fredaaag woohooo.
Fast jag tänkte faktist seconhandfynda imorgon. Försöka iallfall.
Känner att jag har turen på min sida och kan hitta en del, jag är sugen på att leta guldkorn iallfall och med mina sykunskaper passar det ju perfekt så kan ju alltid vara lite kreativ :)

Jag vill hitta något rött känner ja, något genomskinligt och något millitärigt. Och då menar jag inte en grej som har allt det där utan en av varje,
En snygg baddräkt vill jag hitta! Fast inte på seconhand då. jaa jag ska börja simma. någongång i framtiden. Sen vill jag lära mig rida också?

Vad får jag allt ifrån!

Nej nu blir det musik på hööööööööööööög nivå innan jag ska sova.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0